Padidinkite savo nari iki XXL

Atminkite, kad apšilimas yra skirtas tik tam, kad leistų kraujui tekėti ir paruoštų pečius tikriems treniruotėms, tad eikite lengvai. Norint išvengti bet kokių komplikacijų atsiradimo, rekomenduojama pasitarti su gydytoju. Tai veikia kūno stiprinimą, padidina imunitetą ir turi lengvų priešuždegiminių savybių. Būtina vengti skausmo pratimo metu.

Bendrinti Twitter Dalykitės dėl moters Stipri, simetriška pečių pora vaidina lemiamą vaidmenį scenoje sukurdama siauresnio juosmens ir geresnės V formos iliuziją.

Padidinkite savo nari iki XXL Koks budas didinti nario aprasyma

Už varžybų ribų platūs pečiai užtikrina daugiau buvimo ir jie skirti beveik kiekvienai sudėtingai viršutinės kūno dalies mankštai. Jei ne visos trys pečių galvos sulaukia tokio paties dėmesio, gali atsitikti, kad tos dalys yra per mažai išsivysčiusios arba per daug išsivysčiusios.

Skirtingos galvos yra priekinė priekinėvidurinė šoninė ir užpakalinė užpakalinė. Nepakankamai išsivystę pečiai yra ne tik pastebimas jūsų kūno trūkumas jei norite pamatyti, kad neprivalote būti kultūrizmo žiuri narysbet taip pat užtikrinkite, kad padarytumėte mažesnę pažangą kitose srityse, pavyzdžiui, naudodamiesi suoliuku ar kitais spaudimo pratimais.

EUPHORIA DUŠO SISTEMOS | GROHE

Taigi, kaip jūs galite išspręsti ar išvengti likusių pečių problemos? Laikykitės šio tvarkaraščio 4 savaites. Tvarkaraštis yra pagrįstas jėgos stiprinimo koncepcija, jėgos kėlimo ir kultūrizmo deriniu, jame naudojami laipsniško perkrovimo principai, kai kiekviena treniruotė keičia bent vieną kintamąjį. Pasiruoškite deginantiems pečiams! Pečių funkcijos Nepakanka tik žinoti 3 pečių galvų pavadinimus; jūs taip pat turite žinoti funkcijas.

Ledokaino purškimas ant galvos: kas yra lidokainas ir kaip šis narkotikas veikia

Spaudinių su stendais, pritūpimais, pečių prispaudimais ir nuleidimais rinkinių ir pakartojimų skaičius kiekvieną savaitę keisis pagal žemiau pateiktus grafikus.

Visų kitų pratimų komplektų ir pakartojimų skaičius išlieka tas pats. Po 2 ar 3 šildymo rinkinius naudokite suoliukus, pritūpimus ir strypus, kad pasirinktumėte tiesią juostą arba pasirinktą specialų strypą pvz. Atminkite, Padidinkite savo nari iki XXL 2 ir 5 dienomis 3A, 3B ir 3C atliksite kaip trispalvę 3 pratimai iš eilės su minimaliu poilsiu. Tokiu būdu spręsdami apatinę kūno dalį ir nekonkuruojančias viršutines kūno dalis, jūs optimizuojate trumpesnių poilsio laikotarpių raumenis stiprinantį poveikį, neišnaudodami savo jėgos atsargų.

XXL Power Life ("Power Life"): grietinėlė, skirta padidinti narį

Naudokite poilsio pertraukėlės protokolą, ilsėkitės ant kelių ne ilgiau kaip 20 sekundžių, kol atliksite pakartojimų. Naudokite poilsio pertraukos protokolą, ilsėkitės ne ilgiau kaip 20 sekundžių, kol atliksite pakartojimų. Paskutiniam rinkiniui pridėkite 28 kg.

Padidinkite savo nari iki XXL Kaip padidinti varpa namuose ir greitai

Paaiškinimai: darykite 3A, 3B, 3C ir 3D kaip milžinišką rinkinį 4 pratimai iš eilės su minimaliu poilsiu. Pratimas paaiškintas: sėdinčio hantelio išorinis sukimasis Padidinkite savo nari iki XXL ant suoliuko, kai viena koja sulenkta, o koja plokščia ant sofos.

Padidinkite savo nari iki XXL Gyvunu varpos dydis

Laikykite hantelį rankoje toje pusėje ir sulenkite ranką 90 laipsnių kampu taip, kad alkūnė būtų ant sulenkto kelio viršaus, o jūsų dilbis lygiagretus grindims. Pasukite ranką taip, kad hantelis būtų tiesiai virš jūsų kelio. Tada nuleiskite į pradinę padėtį ir pakartokite. Naudokite pauzės pertraukos protokolą ir ne ilsėkitės ilgiau kaip 20 sekundžių, kol pasieksite Treniruotės be skausmo Ar treniruodamasi pečiais jaučiatės smūgis ar brūkšnys?

Norėdami palengvinti skausmą, vykdykite šiuos 4 patarimus. Geriau sušilti Pradėkite nuo to, kad putų voleliu kas 30 sekundžių gydotumėte krūtinę, viršutinę nugaros dalį ir tricepsą.

Padidinkite savo nari iki XXL Padidinti nario skyrybas

Atminkite, kad apšilimas yra skirtas tik tam, kad leistų kraujui tekėti ir paruoštų pečius tikriems treniruotėms, tad eikite lengvai. Su neutralia rankenos hantelio atspaudais Hantelis priverčia riešus, alkūnes ir pečius fiksuotoje padėtyje. Tačiau hanteliai spausdinimo metu leidžia nedidelius variantus ir juos koreguoti.

Neutralus sukibimas gali panaikinti nepatogų sausgyslės fasadą, kurį kartais patiriate perdėtai suėmę ant štangos. Keičiasi kampai Sumažindami sėdimojo hantelio spaudimo kampą 90 laipsnių, Centimetru nariu dydziai paspausti be skausmo. Jei suoliukas yra gana nuožulnus, galite naudoti daugiau svorio ir taip labiau apkrauti pečius.

Pastatykite ant nugaros Didesnė nugara Spustelekite nario nuotrauku ataskaita didesnį svorį atliekant slėgio pratimus, todėl padidinkite apimtį pagreičio, lato nusileidimo ir irklavimo metu ir galbūt galėsite stipriau paspausti, pagerindami laikyseną ir bendrą pečių būklę.

Padidinkite savo nari iki XXL Narys po nuotrauku vaizdo

Šildymo grafikas Norint išvengti sužalojimų, geriau pradėti nuo žemiau pateikto šildymo grafiko, prieš pradedant naudotis darbo komplektais. Kaip treniruojate pečius?

Classic Crochet Crop Top - Pattern \u0026 Tutorial DIY